Kokybės garantija
Visoms elektroninės parduotuvės TAUSANA.LT prekėms suteikiami gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai. Pagal Europos Sąjungos direktyvas, visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas.
Jei nutiktų taip, kad TAUSANA.LT internetinėje parduotuvėje pirkta prekė garantiniu laikotarpiu sugedo:
- Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai;
- Pateikiant prekę garantiniam remontui būtina turėti pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą-faktūrą).
- Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims. Dažniausiai garantija taikoma tik mechaninėms prietaiso dalims. Tačiau iškilus problemai, visada rekomenduojame susisiekti su TAUSANA.LT atsakingu asmeniu el. paštu: edvinas@tausana.lt arba telefonu 370 630 09966, kuris suteiks visą reikiamą informaciją bei pasiūlys priimtiniausią problemos sprendimo būdą.
Svarbu: Jei nutiktų taip, kad TAUSANA.LT elektroninėje parduotuvėje pirkta prekė garantiniu laikotarpiu sugedo ir yra nepataisoma, klientas turi teisę pasikeisti į kitą tokią pačią ar analogišką prekę arba TAUSANA.LT įsipareigoja gražinti sumokėtus pinigus.
Prekių grąžinimas
Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami mums apie tai raštu (el. paštu:
edvinas@tausana.lt, arba registruotu laišku: Lukšio g. 19 LT-09132, Vilnius), per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos. Daugiau informacijos Jums suteiks atsakingas darbuotojas telefonu: 370 630 09966
Jeigu TAUSANA.LT parduotuvėje pirkta prekė nepatiko, neatitiko dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas:
- pirkėjas turi teisę atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pasikeitimai, būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pasikeitimais);
- įstatymų numatyta tvarka pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 darbo dienų po to, kai patvirtinama, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.;
- Pirkėjas negali pasinaudoti teise atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, jei sutartis sudaryta dėl prekių, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą ir yra akivaizdžiai jam pritaikytos, prekėms pagamintos pagal kliento spec. pageidavimą, kurios nebuvo pagamintos iš anksto arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo pirkėjui negali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus, įstatymų numatyta tvarka netenkinamas TAUSANA.LT el. parduotuvėje
- Prekė grąžinama originalioje prekės ir siuntos pakuotėje (su instrukcija, įsigijimo dokumentu ir garantiniu lapu). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą-faktūrą, kurią pirkėjas gavo kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą bei pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užpildytą ir pasirašytą pirkimo bei pardavimo sutarties atsisakymo formą. Prašyme būtina nurodyti detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data ir sąskaita pinigų grąžinimui;
- Už prekių pristatymą atsakingas Pirkėjas. Prekes galite grąžinti, pristatant į „Tausana“ parduotuves Vilniuje:
Lukšio g. 19
LT-09132 Vilnius
Tel. +370 630 09966
El. p. Augustinas@tausana.lt arba Edvinas@tausana.lt
Svarbu: Tuo atveju, kai prekės grąžinimo prežastis yra netinkama kokybė, „Tausana“ įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217".