Internetinėje parduotuvėje TAUSANA.LT prekes galite pirkti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Atsiskaityti už pirkinius galite bankiniu pervedimu arba grynaisiais pinigais pristatymo metu.

Užsakydami prekes galite rinktis jums patogiausią prekių pristatymo būdą: prekes visoje Lietuvos teritorijoje pristatysime su kurjerių tarnyba tiesiai į jūsų namus arba galite nemokamai atsiimti „Tausana“ parduotuvėse Vilniuje ir Kaune. Smulkias siuntas galime pristatyti autobusų siuntomis į artimiausią autobusų stotį už papildomą mokestį.

Prekes pristatant per kurjerį, mažesnėms prekėms taikomas 2.90 Eur , stambiagabaritėms (vonios įrangai, baldams) - 14.19 Eur mokestis. Prekių pristatymo per autobusų stoties siuntų tarnybą kaina -5.50 Eur. Mokant grynaisiais pinigais prekę pristačius kurjeriui, paslaugai taikomas papildomas 2.61Eur mokestis.

Svarbu: pasirinkus atsiskaitymo būdą „Grynaisiais pinigais pristatymo metu“, prekių pristatymo metu turėkite tikslią pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme!

  • TAUSANA.LT užsakymai klientams pristatomi laikantis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Išimtiniais atvejais, kai sandėlyje nėra reikiamų prekių, 
  • TAUSANA.LT atsakingas asmuo informuos apie pailgėjusį pristatymo terminą telefonu arba el. paštu. 


Jūs visada galite derinti Jums patogų pristatymo terminą. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba TAUSANA.LT darbuotoją el. paštu: info@tausana.lt ar telefonu +370 5 27 47 029, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą.

  • Atsiimant prekes iš kurjerio, būtina pateikti užsakymą sudariusio asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
  • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.


Svarbu: Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje - faktūroje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.

Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant transporto įmonęs atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą.

Pirkėjui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.